החיים הם מטריקס, כמו הסרט

!העולם הזה הוא מטריקס


.אם יכולנו לראות, היינו רואים שהראש שלנו מחובר עם מין ווי-פי לשמיים לכח העליון שמפעיל את הכל ושולט על הכל
הכוח העליון יודע את המחשבות שלי ומקליט את כל המעשים שלי. בלילה, כשאני הולך לישון, הוא בודק מה עשיתי ואמרתי .באותו יום והוא שופט אותי

אני קם בבוקר, מסתכל מסביבי ויודע שמסביב יש הרבה יותר משהעין רואה. כל החומרים והיצורים נשלטים ומודרכים ע'י .הכוח העליון

אני יוצא לרחוב רואה נהג צעיר עם עור בהיר ושער בלונדיני לידי ונוהג אודי קואטרו. הוא חולם בהקיץ וכמעט פגע בהולכת רגל צעירה ויפהפייה. ברגע האחרון הכוח העליון העיר אותו והוא הצליח לבלום את הרכב. אני מחייך ושמח שזה לא היה הזמן שלהם להיכנס לצרות. אולי זה היה מין התראה או אזהרה.

אני יודע שכל דבר שאני חושב ועושה הוא מוקלט ומתועד. אני מנסה לא לחשוב על כל התועבה שראיתי כשהייתי חילוני. לפעמים אני נזכר באלכוהול, מריחואנה, בחורות, קזינו ו מירוצי מכוניות. אני מחייך כי אני ניסיתי את הכל ולא מצאתי בהם אושר, עד שמצאתי את הכוח עליון. אז הבנתי שהעולם הזה הוא מטריקס. הוא רק מבחן. אלה שעוברים את המבחן, עוברים לשלב הבא של קיום יותר טוב.

אני יודע שהכוח העליון בוחן אותי בכל רגע. בדרכי בחורה סקסית צעירה מסתכלת לי עמוק בעיניים. אני מפנה את המבט לכוון אחר. אני בן אדם חופשי. אני יכול להתגבר על היצרים שלי ולהראות לכוח העליון שאני יכול לעבור את המבחנים שלו. אני חזק.

אני לא דואג על כלום. אני יודע שמישהו שיצר את כל העולם דואג לי. אני כל הזמן נזכר על הפעמים שהוא הציל אותי מצרות. אני נזכר במקרה שבוא היו לי פנצ'רים בשני גלגלים באמצע הלילה. החלפתי אחד ולא ידעתי מה לעשות אם השני. פתאום עצר טנדר לידי. הגבר בגיל העמידה הציג את עצמו כמכונאי. תוך כמה דקות הוא תיקן את הצמיג ונעלם בחושך, אחרי שהוא סירב לקחת כסף. היו לי הרבה מיקרים שבהם הכוח העליון דאג לי והציל אותי. אני יכול לכתוב ספר עליהם.

אשרי אדם שיודע שהוא לא לבד ושיש עולם הרבה יותר טוב שמחכה לו.

החיים האלה הם מטריקס. עולם אמת מחכה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום