תכלית החיים והמוות שכל יהודי וגוי צריך לדעת

האם יש תכלית לחיים?


מאת, דוד צפניה

העולם הזה הוא לא מצוץ מאצבע, אפילו אתאיסט הכי מטופש יודע את העובדה הזאת עמוק בליבו. הוא רק טוען שהוא לא מאמין בגלל הפחד הפנימי שיש לו. הפחד נובע מהאונש הצפוי שהוא יקבל בבו זמנו בגלל הדברים הרעים שהוא עושה. יותר נוח לו לטעון שהוא לא מאמין ולטמון את  הראש בחול. האמת היא שהבורא יצר את העולם הזה עם תכנית מפורטת מהתחלה עד הסוף [כמו תכנת מחשב]. התכנית שלו מושלמת. מאחר והזמן לא משפיע עליו [הוא חי בעבר, הווה, ועתיד באותו זמן], הוא נמצא בכל צירי הזמן. העולם הזה שבוא אנחנו חיים, הוא עולם המעבר (גם נקרא עולם המבחן), שמטרתו להביא כמה שיותר אנשים לעולם המושלם שהוא יצר בשבילנו. אנחנו חייבים להבין את זה, אחרת למה אלוהים כל יכול ששולט על כל היקום [או יקומים] היה יוצר עולם של סבל? העולם שבו אנחנו חיים, נועד ללמד את הנשמות שלנו הרבה דברים [שליליים וחיוביים] כשאנחנו חוובים את כל המעוראות על בשרנו! זאת הדרך הנכונה. אדם לא יבין את הסבל או את השמחה של זולת, עד שהוא לא חוווה את זה בעצמו. באותו עת שהוא מלמד אותנו, הוא בוחן אותנו, כדי לראות איך אנחנו מתנהגים.

אתן לכם דוגמא פשוטה [כי אני לא רוצה לסבך אותכם כאן]. בואו נאמר שאתה נשוי, ויש אישה אחרת שנמשכת אליך ומבלבלת לך את המוח כדי לפתות אותך. אתה לא יודע איך להתמודד עם זה וכל פעם שאתם נפגשים אתה מגמגם ומבולבל. גם עם אישתך אתה לא מרגיש נוח, כי אתה מרגיש אשם שיש איזה משהו ביניכם ואתה לא מסוגל להגיד לה. אתה צריך להבין שאלוהים בוחן אותך ורוצה לראות אם תתנהג כמו ילד קטן ותיפול בתוך המלכודת של בגידה וכו, או תעשה את הדבר הנכון. הדבר הנכון הוא להעמיד את האישה האחרת במקומה, ואם יש צורך לספר על זה לאישתך (אם היא מכירה אותה). 

כל פעם שאנחנו נכשלים, אנחנו נענשים. אותו דבר קורה עם כסף, קרובים, עבודה וכו. עם אתה תלמד את התורה ואת החוקים של אלוהים, אתה תדע מה הדבר הנכון לעשות בכל מקרה ומקרה. 

איך החיים האלה "עובדים"?


הבורא הוא נעלם, כמו שהבטיח אחרי הגלות השנייה, הוא הסתיר את עצמו מאיתנו באופן מושלם (בטבע). הוא קבע כללי משחק של החיים שמטרתם הוא להביא כמה שיותר אנשים לחיות בעולם המושלם שהוא יצר באותו זמן שהוא יצר את העולם הזה.העולם המושלם כבר קיים מזמן.  הוא נתן לאבותינו (עם ישראל) ספר תורה שהוא ספר ההוראות. תפקיד של כל יהודי הוא ללמוד תורה, ולנסות כמיטב יכולתו, לבצע את החוקים. זאת אומרת שהוא גם צריך לדאוג שהסביבה שלו מבינה את זה. לתת לכם דוגמא, אם אתה רואה שיהודי אחר, ערבי, או גוי, עושים דבר רע, עליך לנסות להשפיע עליהם ולמנוע מהם לעשות רע. זה חלק מהמבחן כי זאת הסיבה שהוא בחר עם קשה עורף ועקשן. זאת הסיבה שהאנשים הטובים ביותר בעולם הם יהודים, והאנשים הגרועים ביותר בעולם גם כן יהודים. תבדקו את הסטוריית העולם ותראו.

זה אחד הסיבות שאלוהים הרשה להביא כל כך הרבה "יהודים" לא מאמינים ותקע אותנו בארץ ישראל עם הרבה ערבים. הסיבה היא שכנראה לאנשים האלו יש "תקווה" בעיני אלוהים. אם אנחנו ניתן להם דוגמא טובה כל הזמן, הם בשמחה וששון יוהבו אותנו וישתפו איתנו פעולה. 

כללי המשחק:


הנשמה של אדם היא נצחית. היא לא יכולה למות. בימנו, אדם מגיע לעולם הזה בגלל שבגלגול הנשמה הקודם הוא לא הצליח לזכות לחיים בעולם המושלם. בגלגול הנוכחי הוא ניתן הזדמנות נוספת להתעלות על עצמו והאגו שלו ולמלא את משימתו בעולם שלנו [כדי לתקן את כל הדברים שהוא לא תיקן]. הוא מגיע לעולם הזה עם זכויות וחובות מסוימות שהם התוצאה של החיים מגיגול/ים קודם/ים והזכויות שההורים שלו צברו בשבילו. אורך חיים שלו בעולם הזה נקבע מראש, אך ניתן לשינו [קטן] בהתאם להתנהלות שלו, ו המשימה שיש לו בעולם הזה. המשימה שלו קשורה לחיים של הרבה אנשים אחרים שהוא יפגוש בחייו. ברגע שהוא יסיים את תפקידו, ולפיכך יזכה בזכות לחיות בעולם המושלם [או יעשה עבירה גדולה וייצא "מהמשחק"], הוא ניפטר מהעולם הזה.
הבורא הוא אבא מושלם. הוא משתמש באונשים כדי לכפר ולסלוח על התנהגות רעה, כדי לא להרוס את האדם לנצח. על התנהגות טובה, הוא משלים את זיכיון לעולם הבא. אם בן-אדם משלים את הזיכיון שלו, שאר המעשים הטובים משולמים בעולם הזה. הזכויות הבאות משומשות כדי לשפר את חייו בעולם הזה. בשלב זה הם מקבלים בחיים האלה אושר אמיתי, עושר, זוגיות מושלמת, וכו'.

מה קורה לאנשים רעים?


אנשים רעים הם אלה שלא עוקבים אחרי ההוראות של הבורא. מאחר שאין להם סיכוי לחיות בעולם המושלם, הם מקבלים את השכר והאונש בעולם הזה. הם מקבלים את הכל בעולם הזה, בגלל שהבורא רוצה לגמור את "החשבון" איתם, כדי להרוס אותם סופית. למראית עין, חלק מהם נראים מוצלחים בעולם הזה, אבל זה אשליה. אם היתה מכיר אותם מקרוב (או אם את/אתא אחד מהם/ן), היתה יודע שהשכר שהם מקבלים מהבורא, הוא חומרני בלבד. החיים שלהם לא מאושרים בכלל והם שקועים בכל מיני צרות שלא נראות לעין, כגון דיכאון, חוסר אהבה, שינאת משפחה, תביעות משפטיות, וכו'.

מה היא חזרה בתשובה?

אלוקים הוא צדיק (פיר) באופן מושלם. הוא אוהב כל אחד מאיתנו. לפיכך, הוא יצר חוקים שלפיהם הרשע הכי גדול יכול להחליט להשתנות לטובה כדי לקבל אפשרות חיים בעולם המושלם. כל עוד הבן אדם הזה יעקב אחרי חוקים מסוימים, הוא יוכל לשנות את גורלו. האמת היא שלא משנה עד כמה הוא התרחק מאלוקים, החזרה היא די קלה ואפשרית. הבורא קבע את החוקים האלה. הם באמת עובדים.

מתי העולם המושלם יתחיל?

אחרי מלחמת העולם האחרונה שהיא עתידה להיות בקרוב. במלחמה הזאת 70% מהאוכלוסייה העולמית עתידה למות סופית, כמו כן כחצי מהעם היהודי (אלה שנגזר עליהם להימחק).

מסכנה סופית:
החיים האלה הם לא קלים לאף אחד. כל אחד מאיתנו סובל במידה אחת או אחרת. ההתעסקות והלימוד של ספר הוראות של הבורא מקלות על החיים ומקנות זכויות.

מאיפה כל האינפורמציה הזאת?
ניסיתי לכתוב בפשטות שכל אחד יכול להבין את בעיקרון. במציאות זה הרבה יותר מסובך, כי מיליארדי אנשים מעורבים בתכנית הענקית של העולם הזה. הבורא מפעיל תכנה כה מסובכת, שאם הינו מחברים את כל המחשבים בעולם, הם לא היו מצליחים לחשב אחוז קטנטן של התכנית שלו.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום