החיים הם מטריקס 2, אני לא מתבדח!

החיים של מטריקס

החיים האלה הם חיים במטריקס. מה שאני מתכון כאן שכל היקום כולו הוא מין תכנית מחשב גדולה שמופעלת ע"י בורא עולם. התכנית היא כה מסובכת וכל כך הרבה אנשים וגורמים מעורבים בה שאדם ממוצע לא יכול להבין אותה.
כשהתורה ניתנה לעם ישראל לפני 3300 שנים, לא היה מחשב, תכנה, או כל הבנה בנושא. אבל, כשקוראים את התנ"ך, עם דיברי ה', כולל הנבואות של 72 נביאים בישראל, אדם של היום מבין שהכל היה מתוכנן מראש.



אפילו קריעת ים סוף היה מתוכנן מלפני הבריאה. ה' תיכנן שהרבה שנים אחרי בריאת העולם, עם ישראל,
אשר היה נס ממצרים, יגיע לחוף הים בנקודה מסוימת ו ברגע מסוים. באותו הזמן הים נפתח.
אם נתבונן על החיים כך, אז כל ארוע וארוע שקורא לנו, הוא מתוכנן מראש. אתן לכם דוגמא: בואו נניח שאתה מתכון לקנות מכונית מסוימת ביום מסוים. בין אם המכונית הזאת חדשה או יד שנייה, הקב"ה תכנן שביום מסוים הזה אתה תיקנה אותה. אם אתה אחד עם הרבה חטאים, ואתה נתקע עם הרכב הזה בעמצע הדרך, הוא כבר "תיכנן" את זה מראש. זאת אומרת שכשדברים רעים קוראים לנו, הם "מתוכננים" אך ורק בשבילנו.



עוד דוגמה, בוא נאמר שמפעל שעוני סייקו ביפן יצר ביום מסוים 1000 שעונים מדגם מסוים. בוא נאמר שאחד מהשעונים האלו הם לא עובדים נכון. כשאתה תזמין את הדגם הזה, במידה שה' רוצה לענות אותך, דווקה אתה תיקבל שעון עם תקלה מכנית. כל זה היה מתוכנן לפני הרבה, הרבה שנים.
כשדברים טובים ורעים קוראים לנו, זה לא מיקריות. כל זה קורה בהתאם למה שמגיע לנו מבורא עולם. הוא מאה אחוז צדיק. הוא אף פעם לא גוזר עלינו מה שלא מגיע לנו.





הכח של הבורא

הגדולה העיקרית של האלוקים הוא שהוא כל יכול. לא משנה איזה גזרה אנחנו קיבלנו, תמיד יש אפשרות 
לשנות אותה ע"י "התנהגות טובה". אפילו אחד שניגזר עליו מחלות קשות ומוות בטרם עת, יכול לשנות את גורלו. מאחר ואלוהים הוא 100% צדיק, אחד לא יכול לשחד אותו. הדרך היחידה להצלה היא "לחזור בתשובה" ולהתחיל לעקב אחרי "הוראות היצרן". אם אחד יעשה את זה בזמן, הגורל שלו לאט לאט יתהפך לטובה. ההוראות נמצאות בתורה.




אנחנו יצורים מאוד מסובכים ו אנחנו בקלות מתחילים לחשוב שאנחנו בשליטה של החיים שלנו. נידמה לנו שהכסף שאנחנו עשינו הוא מקוחות ידינו ומכשרונותינו. אבל ברגע שאנחנו מתחילים לחשוב כך, בעיני אלוקים אנחנו נהפכים לעובדי אלילים ויש לו בעיה אם זה. אתם לא רוצים את המצב הזה.


אז מה עלינו לעשות?


 לקום כל בוקר עם שמחת חיים של יום חדש, ולהודות לבורא עולם על עוד יום נפלא שהוא העניק לנו. מאוד כדאי ללמוד את החוקים שלו ולנסות לבצע אותם. ההתחלה היא קשה כמו כל ההתחלות, אבל ברגע שאחד מתחיל עם כל הלב, אין דרך חזרה. "עם כל הלב" היא הנקודה פה, כי אנחנו עומדים מול אלוקים שיודע לקרוא מחשבות וכלום לא נעלם ממנו.


אני מאחל לכם בהצלחה.

הנדל"ן האמריקאי


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום