למה אני אוהב את אישתי ומה זה אישה בשבילי





מאת: דוד צפניה

מבצע חיפוש זוגיות



אחד הסיבות העיקריות שאשתי מצאה חן בעיניי כבר מההתחלה, שקודם כל היא אישה. אתם בטח תגידו, "דה, בטח שהיא אישה, הרי לא התחתנת עם גבר".

התשובה שלי היא שלא כל אחת שהיא טוענת שהיא אישה, היא "אישה" בעיניי. יש לי סטנדרד גבוה. להגיד בצורה אחרת, יש כל מיני "נשים". כמו שיש גבר גברי וגבר נשי, כך קיימות נשים "נשיות" ונשים "גבריות" וזה רק דוגמה אחת מהרבה מעלות של האישה.

כשעברתי לגור  לארה"ב, עברתי תהליך גירושין בסוף שנות ה-90. הייתי גבר צעיר והרפתקן. לא היה מועדון לילה טוב באיזור מדינת ניו ג'רזי וניו יורק לא ביקרתי אותו. פגשתי הרבה מאוד נשים. רציתי לבלות אבל מעל לכל חיפשתי נשים טובות. לאחר זמן קצר הבנתי ש במועדוני לילה אי אפשר (בדר"כ) לפגוש נשים טובות ועברתי לערוצים אחרים. כגון, מקום עבודה, קשרים אישיים, בלינד דייט וכו.

בנוסף, גם הפעלתי משרד שידוכים למשך 3 שנים באזור ניו יורק.

אני רוצה להדגיש שלמרות שפגשתי המון נשים, 99% מהמפגשים היו קצרים מאד. למה? כי ברוב המכריע של המקרים לא מצאתי לנכון להמשיך את מפגש וחתכתי. הכוונה שלי אף פעם לא הייתה לשכב עם הרבה נשים, אלה חיפשתי מישהי מיוחדת שמתאימה לי שגם אני מתאים לה.


עשיתי הכל בעקביות וביסודיות (כמו שאני יודע). האנגלית שלי מעולה. הייתי נראה טוב והיה לי מעמד כלכלי טוב. עדיין לקח לי 8 שנים למצוא אישה טובה שאני איתה כיום.

(עכשיו אני אגיד לכם מה חיפשתי באישה (חוץ ממראה חיצוני כללי שכמובן היה מתאים לי אבל בכלל לא היה הכי חשוב

קודם כל חיפשתי אישה נשית ועדינה שהייתה מסוגלת לגדל ילדים מקסימים. כן, זה תלוי באישה. תפקיד של הגבר הוא לתת משמעת וללמד גבריות לבנים, ולוודה שהילדים עוקבים אחרי הוראות של אבא ואמא. נשים גבריות כגון לוחמות שוטרות, וכו' לא עיניינו אותי כלל! אלו נשים גבריות וזה אף פעם לא היה מסתדר כי אני הגבר בבית. אישה שחוותה הרבה טראומות ואלימות בחיים לא יכולה להיות אישה ואמא טובה. אישה נשית אף פעם לא תמשך לעבודות כאלו.

האישה הייתה צריכה לאהוב את עצמה ואת המשפחה שלה, לפני שהיא מסוגלת לאהוב מישהו אחר. אישה ש באופן קבוע ו סיסטמטי מלכלכת על ההורים, אחים, דודים, ושלילית לא עניינה אותי. כל מה שאנחנו לומדים בא מהמשפחה. הרגשתי צער גדול על הנשים הללו, אבל הם לבטח לא היו בשבילי. כי לא התכוונתי לפתוח משרד תרפיה לנשים שליליות.

האישה הייתה צריכה לדעת איך לדבר ומבחר מילים שהיא השתמשה אמר לי הרבה עליה. נשים גסות ולא תרבותיות אף פעם לא עיניינו אותי.

האישה הייתה צריכה לדעת איך להתלבש ולא רק כשהיא יצאה לבלות! אני מתכוון ללבוש יומי. הנשים שמסתובבות עם טרנינגים, טייץ', וכו ברחובות בכלל לא מעניינות אותי. לדעתי הן לא מספיק נבונות להבין מה זה להיות אישה. לא הייתה אמא שלימדה אותם.

















נשים שמסתובבות ברחוב כמו זונות עם קעקועים אף פעם לא עניינו אותי. אנשים נמוכי רמה עושים את זה.

מהנשים ששתו הרבה אלקוהול והשתמשו בסמים, התרחקתי כמו אש. "השם" שלהם היה "צרות". לא חיפשתי צרות.

הנשים שהיו קלות מדי לא עיניינו אותי בכלל. אני לא יכול לכבד אישה (או גבר) שמסוגלת לשכב עם אדם זר. זאת זונה טיפשה שנותנת חינם.

רציתי אישה שאוהבת את עצמה ואת המראה החיצוני שלה. אחת שתמיד מטפחת את עצמה שנראית כמו נסיכה.

לבסוף, הכי חשוב היה לי למצוא אישה חכמה שתהיה ידידה טובה שלי. כן, למעשה חיפשתי ידידה הכי טובה בעולם. אני נשוי 
לאחת כזאת כבר 15 שנה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום