איך שטיפת מוח יומי משפיע עלינו


מאת: דוד צפניה

העולם בסכנה מוחשית


בשנות ה-80 קראתי שחוקר גרמני עשה ניסוי בתודעה של בן-אדם. הוא לקח כמה אנשים וסגר אותם למשך שבועיים בחדר שבו כל הרהיטים היו הפוכים. בתום שבועיים הוא גילה שהאנשים בחדר כבר לא ראו רהיטים הפוכים. הם קיבלו את המצב בתור נורמלי.

מה זה אומר? זה אומר שאפשר לשטוף את המוח של בן אדם והוא יאמין בכל דבר אפילו שזה לגמרי הזוי. אנחנו יודעים ש העובדה הזאת נכונה גם בגלל שאנחנו מתמודדים מול אויב שטוף מוח ומה שקרה עם גרמניה הנאצית.
הנקודה היא שאם משדרים שקרים כל יום בטלוויזיה ואינטרנט, אחרי זמן מה אחוז גדול של אנשים יאמינו בהם.


למשל בוא ניקח את השמאל הפוליטי. הם משתמשים בחדשות, סרטים, אינטרנט ותכניות לשטוף את המוח של אנשים.

לתת לכם עוד דוגמא, כשהייתי איש צעיר אפילו הזונות היו "צנועות". הם לא צעדו ברחוב ודרשו "זכויות אדם". בגלל שטיפת מוח של 40 שנה האחרונות, הילדים גדלים היום חושבים שלהיות זונה זה מקצוע לגיטימי ואין שום בעיה למכור את הגוף בשביל כסף.

ניקח עוד דוגמא, הומוסקסואליות. אפילו טיפש שלא מאמין בבורא עולם יודע שזה נגד הטבע. בשביל שהעולם הזה ימשיך להתקיים, צריך גבר ואישה ש יולידו ילדים. אני אומר שהומוסכסואליות [טרנסג'נדר, לסביות וכו'] הוא מצב נפשי. בכל אדם יש נטיע באיזשהו שלב בחיים [עד כמה קטנה שתהיה]. אם הילד גודל ללא דמות גברית, הנטייה שלו תהיה חזקה יותר. באמריקה [ואפילו בישראל] להומואים כבר לא מספיק הכרת "זכויות אדם". הם מדפיסים אלונים ומפיצים אותם בגני ילדים ובתי ספר. כן, הם רוצים להפיץ את המחלה! הם בכלל לא מתחשבים ברגשות של שאר האנשים. ב 30 שנים אחרונות שטפו לנו את המוח שזה נורמלי וצריך לעודד את זה...


עוד דוגמא, אימהות חד הוריות. איך יכול להיות שבעולם "הנעור" הזה הרבה נשים [וילדות צעירות] יוצאות ומקיימות יחסי מין עם גברים שהן לא מכירות? כי הוליווד שטפה לנו את המוח ב 50 שנים האחרונות שזה נורמלי. אני זוכר היטב בשנות ה90, הנשיא השמאלני האמריקאי דאז, ביל קלינטון, נתן לגיטימציה לאימהות חד הוריות. מאז זה נהפך לאפידמיה בארה"ב, עם עשרות מיליונים של ילדים גדלים בעוני, ללא אהבה, ללא תשומת לב, וללא אבא ללמד אותם את הצד הגברי. הילדים האלו נחשפים יום יום לפדופיליה, הזנחה וכו.


חברים יקרים, מבחינה חברתית אין התקדמות בעולם הזה. הוא נסוג באופן ניכר. תפתחו את העיניים. הדבר היחיד שיכול לעצור אותנו מ התדרדרות לתהום, הוא חזרה למסורת של אבותינו. אני מקדיש 15-30 דקות ללימוד תורה יומי. התורה מלמדת אותי מה נכון ומה שקר. אין לי שידורי טלוויזיה בבית כי אני לא רוצה שהילד שלי יגדל צמא לדברים חומריים וימכור את ההורים שלו בשבילם. תשימו לב, אין כמעט סרט או תוכנית טלוויזיה שלא מראים בו רצח, הומואים, בגידה, וכו. זה שטיפת מוח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום