למה חייבת להיות מדינת ישראל עם אופי יהודי







מכתב פתוח לכל יהודי בר-דעת 

מאת: דוד צפניה

אני פונה לכל אלה שנשאר להם קצת שכל בקדקוד ועדיין מבינים מה מתחולל בעולם שלנו. אני עושה זאת כי אכפת לי מהעולם כולו ובפרט מהאחים שלי היהודים שכרגע נמצאים על קצה תהום ועומדים ליפול בו.

בואו נתחיל עם [2] בחירות אחרונות. השמאל והמרכז הנוטה שמאלה קיבלו כוח לא מבוטל בבחירות כשהם "רצו" על סלוגנים כגון, "רק לא ביבי", "סוף לשחיתות", "מושחתים לכלא" וכו' הקבוצה הזאת גם לכלכה על אחינו הדתיים והחרדים והציגו אותם כ- מוצצי דם, חשוכים, משתמטי צבא, משיחיים, ומה לא.

 אחי יהודים היקרים כל הדברים האלו שנאמרו הם לא רק שקרים ועלילות דם, הם מראים לי חלק גדול מהעם שלנו ירד לגמרי מהפסים. הם למעשה כל כך עיוורים וחסרי דעת שנדמה להם שהערבי והשמאלני הקיצוני [שהוא בכלל לא יהודי], או גוי גמור מחבר העמים הוא עדיף מאחיו היהודיים. אגיד לכם שיש מחיר לשלם על בגידה במשפחה שלהם. 

אני לא יהודי מושלם, אבל אני יהודי. מה עושה אותי יהודי? זה שאני מאמין מה שאבותינו האמינו. כל השנים האלו שהם היו בגולה, מעל 2000 שנה, הם האמינו בתורה הקדושה שלנו. אלוהים הבטיח בתנ"ך שכשיגיע הזמן הנכון, לפני שיאבדו לגמרי, הוא יאסוף אותם מכל קצוות העולם ויביא אותם חזרה לארץ ישראל, שם יוכלו לחיות כיהודים במדינה יהודית.

בשביל להבין את זה אתם צריכים לדעת שאין עם כמו עם ישראל. לא היה מקרה אף פעם בהיסטוריית העולם שעם חזר למולדתו אחרי 2000 שנה. זה גם לא יקרה אף פעם לעם אחר. לדוגמא, כשאחד מרוסיה מהגר לארה"ב, אחרי 3-4 דורות הוא "נעלם" בתוך האוכלוסייה האמריקאית. זה מה שקורה לכל העמים כשהם מהגרים. לא כך ליהודים. האבות שלנו החזיקו באמונה שאלוהים יקיים את ההבטחה שלו והעבירו את האינפורמציה לילדים שלהם על שמירת מצוות ושאר המסורת.

בשנות 1800 באירופה התחילה התבוללות של יהודים וחלק מהם התחילו לסלף את התורה ולשנות את הדברים. כמו קסם אלוהים כל-יכול שלח כמה נשמות של צדיקים לאירופה (כגון צמח צדק, בעל שם טוב, וכו') כדי להילחם איתם. כך נולדה התנועה החרדית. הם הבינו שאם לא יחזיקו במסורת שלהם, הם ייעלמו בתוך הגויים.

במלחמת העולם השנייה אלוהים הרג 6 מיליון יהודים ו מעל 60 מיליון גויים [זה היחס בדרך כלל]. זה היה עונש  על התבוללות וזה לא קרה בפעם הראשונה ולא בפעם האחרונה. למשל, אם תתבוננו ב "יהודי" רוסי, פולני [או אירופאי  אחר] תמצאו שרובם [אפילו הזקנים] לגמרי מנותקים מהיהדות. זה תוצאה של התבוללות של [כבר] דור שלישי.

יהודי חרדי הוא קודם כל אח שלי והוא בן אדם כמוני כמוך. יש כל מיני מינים אבל עצם העובדה שהם לקחו על עצמם לשמור על יהדות ועובדים קשה על זה, הם גדולים בעיניי. זה בדיוק מה שמחזיק אותנו יחד, יהדות ושמירת מצוות. תתארו לעצמכם בלי שמירת מצוות, כך זה יראה: הדור הבא יהיה חצי גוי שעוקב אחרי תרבות מערבית החולנית [אם אתם לא מבינים שתרבות מערבית היא חולה, תפסיקו לקרוא כאן]. הדור שאחרי זה כמעט כבר לא יהודי. הדור הבא יהיה גוי לגמרי. אתם יכולים לשאול את עצמכם, "מה הבעיה עם זה?" הבעיה היא שאנחנו היהודים עם מיוחד ואנחנו רוצים להישאר כך. אם רצינו שישראל תהפוך למדינת כל אזרחיה, לא היינו עולים לישראל והיינו נשארים מאיפה שהגענו [אני אזרח אמריקאי]. אני גם מאמין ששלום ישרור בעולם שאנחנו יהודים נהיה מאוחדים.

ההורים שלי הגיעו כאן ב-1973 מגאורגיה כי הם האמינו במה שכתוב במסורת של אבותינו. אנחנו היהודים נלחם שישראל תמיד תהיה מדינת יהודים ואני כבר יודע שאנחנו ננצח. לא עלינו לארץ שלנו בשביל למסור את המפתחות לידי היהודים הכופרים והגוים. איך אני יודע שאנחנו ננצח? כי זה מה שכתוב שחור על גבי לבן בספר הכי נמכר בעולם מאז ומתמיד - תנ"ך [תורה, נביאים, כתובים]. 


Haolam Haba




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום