אחרי חיים של 28 שנים בארה'ב חזרתי לארץ


     
 אישתי במשרד של דונלד טראמפ ב -אטלנטיק סיטי                                            

חייתי בארצות הברית במשך 28 שנים


דוד צפניה
אחרי שירות בצה'ל נסעתי לארה'ב לעבודה ל 3 שנים. אבל מסיבות שונות נתקעתי שם 28 שנים בעיקר באיזור ניו יורק.
כל הזמן הזה הרווחתי הרבה מאוד כסף,  אם בתור בעל עסקים ואם בתור עובד בהנהלה. אני אזרח אמריקאי. היה לי כל כך הרבה כסף שניסיתי הרבה מאוד הרפתקאות חומרניות כמו, שופינג, הימורים, נשים, ומה לא. למרות כל הכיף, אף פעם לא הרגשתי שלם ומאושר בפנים. בגלל שעבדתי עם הרבה גויים, לאט לאט התרחקתי מיהדות ושמירת המצוות. כמה שהתרחקתי יותר מיהדות, כך הרגשתי פחות מאושר. לא משנה איפה הלכתי ו מה עשיתי, שום דבר לא היה מספק אותי. תמיד חשבתי על ישראל ו המשפחה שלי.
תוך כדי עבודה עם אמריקאים מרמה גבוהה מבחינה כלכלית ו חינוכית באיזור ניו יורק ומיאמי, גיליתי שהם לא רק שלא מאושרים, אלא הם ממש מדוכאים ואומללים. הם כולם משתמשים בכל סוגי אלכוהול וסמים כדי להטביע את הדיכאון שלהם.
אחרי כל השנים הבנתי שכל החלום האמריקאי החומרני הוא בולשיט אחד גדול שהומצא על ידי הוליווד. אני יודע שהרבה ישראלים מתגאים בעובדה שיהודים שולטים בהוליווד. אני רוצה שתדעו "שהיהודים" האלה כבר לא באמת יהודים. הם רפורמיים רשעים. כסף גדול ומלוכלך עומד מאחוריהם. המטרה שלהם היא להשחית את העולם כמה שיותר מהר, ולהרוס את כל הערכים והמורלים. המטרה העיקרית שלהם הוא להרוס את היהדות. היהודים הדתיים והמסורתים הם היחידים שעומדים בדרכם.
   בסיפורים הבאים אספר הרבה דוגמאות.
 יום אחד קמתי בבוקר ו החלטתי לחזור לישראל, וכן עשיתי כך. התאקלמות בחזרה לוקחת זמן, וקשה למצוא עבודה פה, אבל אני בכלל לא מצטער!
חשבתי לכתוב התוודעות על חטאי כדי להרגיש יותר טוב, בשבילי ו בשביל אלוהים. אולי זה יעזור לאנשים אחרים כדי לא יעשו אותו טעות.


התוודעות על חטאים



עזבתי את ההורים שלי והלכתי לארץ זרה למשך הרבה שנים. לא הייתי איתם שהם היו צריכים אותי וכשניפטרו, לא קברתי אותם. הייתי בן גרוע. אני מאוד מצטער על זה, ואם היתה ניתנת לי הזדמנות, לא הייתי עושה את זה כך. הייתי מנסה להיות בן טוב! בבקשה ה' תסלח לי.

הרבה שנים לא שמרתי שבת. לא הבנתי את החשיבות כי לא למדתי תורה. אני מצטער מאוד. עכשיו אני יודע היטב. אני מבטיח תמיד לשמור שבת. בבקשה ה' תסלח לי.

הרבה שנים לא שמרתי חגים. ניסיתי אבל לא הבנתי ולא ידעתי מספיק. האמונה שלי לא הייתה חזקה במיוחד. אני מצטער מאוד. אני מבטיח לשמור את החגים כסידרם וכמיטב יכולתי בתור אדם. אנא ה' תסלח לי.

לא שמרתי בדיוק כשר. ניסיתי אך נכשלתי לעשות זאת כנדרש. אני הייתי צריך להבין ולעשות. אני מצטער מאוד. אני מבטיח לשמור על כשרות. אנא ה' תסלח לי.
השתמשתי בלשון הרע. לא הבנתי עד כמה זה חשוב לא להשתמש בלשון הרע. למדתי מן הגויים. אני מצטער מאוד ומבטיח לעשות כמיטב יכולתי! אנא ה' תסלח לי.

לא הייתי תמים וישר כמו שאתה מלמד. עכשיו אני מבין שאם הייתי תמים וישר במידה טובה בעסקים שלי, יכול להיות שהיתה מצליח את דרכי. אני מצטער מאוד ומבטיח תמיד לעשות כמיטב יכולתי, לחשוב על החוקים שלך לפני שאני עושה כל דבר. אנא ה' תסלח לי.

לא כבדתי את הנישואין הראשונים שלי. אלה היו נשואים כדת משה וישראל ועלי היה לכבד
 אותם מרגע שהתחייבתי להם. אני מצטער מאוד ומבטיח לעשות כמיטב יכולתי לכבד את הנישואין הנוכחיים ולהפוך אותם לנישואים כשרים כמה שיותר מהר. אנא ה' תסלח לי.

חיכיתי את הגויים במעשיהם ולא לימדתי אותם את דרכיך. המשפחה שלי לימדה אותי הרבה חוקים שלך. הייתי צריך להיות יותר דוגמה לגויים, במקום ללמוד מהם. הייתי גם צריך לעזור ליהודים אמריקאיים. אני מצטער מאוד. אנא ה' תסלח לי.

הייתי מכור למין ונתתי ליצר הרע לשלוט בי למשך הרבה שנים. הרבה שנים המין וההנאות החומרניות השתלטו עלי ורדפתי אותם. אני מצטער מאוד! אנא ה' תסלח לי.

הייתי מכור לבידור והנאות ריקות ובזבזתי זמן יקר וכסף בהם. בסוף הבנתי שרוב ההנאות המערביות הם הבל וריק. אין להם שום תוכן. ההשפעה והזיכרון שלהם נמוגה כמו עשן אחרי זמן קצר. אני מצטער מאוד ומבטיח שלא לחיות חיים חילוניים יותר. אנא ה' תסלח לי.

לא הנחתי תפילין במשך שנים ולא דברתי איתך. הקשר בינינו נותק במשך זמן, כי הייתי עיוור. לא הבנתי את החשיבות. עכשיו אני מבין ומצטער על שנתקתי את הקשר איתך. אני מאמין שאילמלה הייתי עושה את הטעות הזאת, הייתה מברך אותי בגולה  והייתי חוזר לישראל מוצלח מאוד. אני מצטער מאוד ומבטיח לעשות כמיטב יכולתי לכבד את בוראי! אנא ה' תסלח לי.

לא למדתי תורה. כל השנים בכלל לא הבנתי עד כמה זה חשוב! עכשיו אני יודע שלימוד תורה שווה את כל המצוות ביחד! אני מצטער מאוד ומבטיח ללמוד תורה באהבה! אנא ה' תסלח לי.

לא נתתי מספיק צדקה. יכולתי לתת הרבה יותר. עכשיו אני מבין עד כמה זה חשוב כדי לקבל פרנסה. אני מצטער מאוד ומבטיח לעשות כמיטב יכולתי לתת הרבה יותר. אנא ה' תסלח לי.

לא כבדתי את הפרנסה שנתתה לי ולא שמרתי על כסף. זרקתי הרבה מאוד כסף אחרי הימורים ושטוית במקום לזרוע טוב! אני מצטער מאוד ומבטיח שלא לחיות חיים חילוניים יותר. אנא ה' תסלח לי.

לא עזרתי לאנשים, במיוחד ליהודים, לחזור אליך. לא ידעתי שכל הכוחות והפרנסה באים ממך! מעתה והילך פי תמיד ידבר את השבח שלך! אני מצטער מאוד ומבטיח לעשות כמיטב יכולתי. אני אלמד אנשים מה שאני יודע! אנא ה' תסלח לי.

אלוהים שלי! אני אוהב אותך בכל נפשי ובכל ליבי. בוא ונפתח דף חדש ביחסים שלנו. אני מודה לך שפתחתה 
את עיני! אני מעולם לא אעזוב אותך! אנא תברך אותי ה' שלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום