תפילה אישית שלי לפרנסה

,תפילה לאלוהים

מאת דוד צפניה

אני כתבתי את התפילה הזאת לבורא עולם בזמן מצוקה כלכלית


,אני חושב עליך בכל יום תמיד
,ו לא מפסיק להתפלא במעשי ידיך
אני מאמין שאתה קדוש ו צדיק
,ו כל מה שעובר עלי הוא בצדק שפוטך 

,בבקשה תרחם עלי היום
,כי כל שעשיתי בעבר לא היה בכונה לרעתך 
,אתה ידעת שיש לי לב טהור
,ו לא היה בכוונתי לפגוע בחוקיך

,בעבר חשבתי שאני שולט בחיים
,נסעתי הרחק מהבית למצוא את מזלי
,חיפשתי אושר איפה שלא היה קיים
,ו הרבה הרפתקאות ככה עברו עלי

,אני מודה לך על שפתחת את עיני
,ו הראתה לי את הסודות של החיים
,לבסוף הבנתי שהאושר תמיד היה עימי
.אבל לא ידעתי  שהיה מחובר אליך לתמיד

,אני הוא הגבר שלא סוגד לאף אדם
,לכסף ו לזהב אין ערך גדול בעיני
,אבל בעולם החומרני שהבאתה אותי אדוני
.אני יכול לשרת את בוראי במיטב אם מוצלח אני


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום