נבואה מהממת של הנביא צפניה ולמה חשוב לשמור מצוות

מאת: דוד צפניה

צריך להיות עוור כדי לא להבחין שהעולם לא הולך לכוון הנכון

מה אני אגיד לכם, חייתי חיים חילוניים כמעט כל חיי. אני אחד מאלה שיודע הרבה דברים ויש לי דעה על הרבה נושאים. חשבתי שאני יודע הרבהכי הייתי עמוק מאוד במדע. כשהתקרבתי לגיל 50פתאום גיליתי שהמדענים למעשה לא יודעים כלום. הבנתי שהרבה ממה שהם אומרים הם השארות ותאוריות.
בנוסף, כמה שהזמן עבר, שמתי לב שהעולם בהחלט לא הולך לכוון הנכון. פשע רק גדל עם הזמןוהכבוד ההדדי בין האנשים ובין המשפחות ירד לאפס. במקום לשים לב אחד לשני, האנשים התחילו לשים לב לכלבים וחיות. עשרות אלפי אנשים אמרו לי שהם אוהבים את הכלב שלהם יותר מאח, אבא ואימא! בנוסף, מזרח התיכון בוער באש המלחמות,  חוץ מהמדינה הקטנה שלנו, שאייך שהוא מסתדרת יחסית יפה. גם לא הבנתי מה זה השנאה העיוורת הזאת בעולם נגד היהודים.
פתאום הבנתי שלא היה עם בהיסטוריה של העולם, חוץ מעם ישראל, שחזר למולדתו אחרי יותר מאלפיים שנה.  אחרי שפגשתי מאות אלפי נוצרים ומוסלמים, למדתי שהדתות שלהם מבוססות על התורה שלנוושבלי ספר תורה, אין להם רגל לעמוד. הרגשתי בושה כי ראיתי שרובם מאמינים בתורה שלנו יותר ממני!
אז זה דפק לי בראש:  אם אני לא מאמין שהתורה היא ספר מבורא עולם, איזה זכות יש לי לחיות בארץ ישראל? הייתי חייב לדעת יותר והתחלתי ללמוד את התורה, ומאז לא הפסקתי. מצאתי ספר מושלם. אתם שואלים, מה זאת אומרת מושלם? ספר בלי טעויות.  ספר שבו כל חלק מתאים ומסכים עם שאר החלקים,  באופן מושלם,  כמו פזל.  מאחר שאני חובב גדול של היסטוריה,  נדהמתי לראות שהספר הוא מקור מצוין של היסטוריה העתיקה.  אף אחד לא יכול לסתור אותו ולהוכיח אותו בטעות.
בואו נהייה אמתיים, כל יהודי צריך לדעת מה הספר הזה אומר.  אני מבטיח לכם שאם תקחו את זה ברצינותהחיים שלכם ישתנו לטובה, כמו החיים שלי.  בסדרות האלהאני מביא לכם חלקים מהספר כדי להעיר אתכם משינה עמוקה. הקטע הבא הוא מספר נבואות של נביא צפניה. הספר הוא קצר עם 3 פרקים בלבד, אבל נחשב לספר חשוב מאוד כי הוא מנבא על אחרית הימים. אנחנו נכנסים לנבואה לפרק שלישי, פסוק 8, לקראת הסוף.


נבואה של נביא צפניה

"לכן חכו לי, אומר אלוהים, כשבעתיד אני [אקום] לפגוש אתכם כשאני אאסוף את אומות העולם וממלכות,  כדי להתנקם בהם [על כל הרע שהם עשו]. האש של הזעם שלי עליהם כבר בוער אצלי הרבה שנים ורובם ישרפו באש הזה.
אלה שישרדו יהיו גם האנשים שלי, [כי הם יתגיירו]  ויבינו שאני בורא עולם ויקבלו את עוול המלכות שלי. אפילו מצד השני של נהר כוש [באפריקה] הם ינהרו לירושלים כדי להביא לי קרבנות ולשרת אותי.
ביום ההוא אתם  [עם ישראל]  לא תתביישו יותר במעשים הרעים שלכם בעבר ועל שמרדתם בי,  כי עד אז כבר נענשתם וסבלתם מספיק וחטאים שלכם כבר נמחקו מזכר.  כל האלה שאני אשאיר [בחיים] יהיו אנשים צנועים שלא ירצו לדבר לשון הרע ולעשות עברות.  הם יחיו באושר אמתי כי לא יהיה אף אחד שיטריד אותם או יפחיד אותם, או יזיק להם.
תשירו בנות ציון,  ותצעקו משמחה בני ישראל וירושלים. תשמחו בכל הלב כי אדון עולם, מלך ישראל מתכוון לחיות ביניכם לנצח ולא יהיה לכם ממה לחשוש. אלוהים [עצמו] ינקה אתכם מחטאים!
באותם ימים יגידו בירושלים, 'אין לכם מה לפחד בני ציון. אלוהים כל-יכול הוא חי ביניכם! הוא יציל אתכם ויחסה את החטאים שלכם עם אהבה. הוא ישמח אתכם לנצח'.                  
כל אלה שלא שמרו על השבתות והחגים שלי,  אני אהרוס. הם היו מהאנשים [יהודים] שלכם ומקור לבושה. אני לגמרי אחמוק אלה שינסו לפגוע בכם ולהזיק לכם, והם לא יטרידו אתכם יותר.
אני אאסוף כל אחד ואחד מהאנשים שלי מכל קצבות העולם, כל אלה שאבדו. אני ארים את קרנם והם יהיו מקור לגדולה ולגאוה בכל קצבות התבל שבעבר הם סבלו. כל האוכלוסייה הנותרת של העולם תעריץ אתכם ותהלל אתכם, כשאני אעשה לכם שם בכל קצבות התבל. כל זה יקרה כשאני אחזיר אתכם לגדולה לפני העיניים שלכם", נאום אדוני.






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום