האם המדע סותר את האלוהים?


מאת: דוד צפניה

פתרון של פיסיקת קוואנטים

בשנות ה-40, שני אבות של פיזיקת  קוואנטים, המדענים הגדולים היזנברג ושרודינגר [ מגרמניה] היו בדילמה גדולה. הם נתקלו בבעיה של  "עקרון אי – הוודאות" כשהמדע לא יכול להסביר בנוסחה מצב של חלקיקים קטנים בתוך האטום בזמן הנתון (האטום הוא החומר כל דבר ביקום עשוי ממנו. פיסיקת קוואנטים עוסקת במה שקורה בתוך האטום). זה היה פרדוקס.
מאחר ששניהם היו יהודים מאמינים הם החליטו להתייעץ עם אחד הרבנים הידועים באירופה, רבי מנחם מנדל של חב"ד [שהיה לו תואר בפיסיקה]. אחרי כמה פגישות והתכתבויות הם הסבירו לרבי את הבעיה. הרב חשב על זה ונתן להם פתרון שמאחד את המדע עם האלוהים. המדענים קבלו את זה ו התאוריה הזאת תופסת עד עצם היום הזה.

המפץ הגדול

התאוריה המקובלת היום בין המדענים לתחילת היקום הוא המפץ הגדול. התיאוריה הזאת הועלתה לפני כ 60 שנה ואחרי הרבה התבוננויות ומדידות ביקום נקבע בתור התאוריה הכי מקובלת לבריאת העולם בקרב רוב המדענים הגדולים.
רק שתבינו שהתאוריה הזאת אומרת שכל היקום שלנו נוצר כתוצאה מפיצוץ [אטומי אדיר] של משהוא בגודל של שעועית...
האם זה קרה באקראי והעולם הנפלא שלנו בא להתקיים? כמובן שלא! אין מדען גדול שפוי שמאמין בזה. משהוא היה אחראי לזה. המישהו הזה הוא חייב להיות אלוהים. בספר זוהר יש הסבר של בריאת העולם שמתאים למפץ הגדול.

תאוריית אבולוציה

רובכם עם לא כולכם שמעתם על תאוריית האבולוציה. אם האבא של אבולוציה, דרווין, היה יודע מה האתאיסטים עשו מהתאוריה שלו, הוא היה מתהפך בקברו. לפני מותו, הוא והעוזר שלו כתבו שהם בעצמם לא האמינו בתאוריה הזאת ושהם רק אימצו אותה בגלל שאיפה של חופש מיני של אותה התקופה (בתקופתם העולם היה דתי מאוד). הם גם הצטערו ואמרו שבוועדי אלוהים יעניש אותם על החטאים שלהם...
החוליה החסרה של האבולוציה מעולם לא נמצאה [ולא תמצא] בחפירות ארכאולוגיות. אין שום הוכחה מדעית בעולם שמוכיחה שיצור כלשהוא הפך ליצור אחר אפילו במשך מאות אלפי שנים.
האתאיסטים הטיפשים זייפו קוף בתור חוליה חסרה ב-1912 והסתובבו אתה עד שהזיוף התגלה.

האם המדע סותר את האלוהים?

בכלל לא! אלוהים ברא את היקום הזה והטבע עובד לפי החוקים שלו. כל מה שלוקח לאדם אינטליגנטי הוא "ללמוד" את התורה עם הסברים של האנשים החכמים ביותר בעולם שהיו, במשך שנים רבות בהיסטוריה האנושית, היועצים של מלכי העולם: הרבנים המקובלים כגון רש"י, רמב"ם, רמב"ן, וכוו'. אין טעיות בספר הזה. כמה שתדעו יותר, תתחילו להבין יותר איך העולם עובד. בתור יהודים, אנחנו טיפשים מאוד עם אנחנו לא ננסה להבין את הספר שאלוהים השאיר לנו. הספר שכל העולם הגוי מנסה ללמוד אותו.
אין אדם אינטליגנטי שילמד אותו ולא יאמין. פשוט אין דבר כזה. בתוך תוכנו, כולנו יודעים שיש אלוהים!
השאלה הבאה שתשאלו את עצמכם היא השאלה שאני בזמנו שאלתי את עצמי: אז מה באמת אלוהים רוצה ממני?



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום