מדהים מה שקורה בסרטים!


האבולוציה של הסרטים

מאת: דוד צפניה


בוא נראה עד כמה הסרטים התפתחו ב-50 השנים האחרונות. זה באמת מדהים!

שנות ה-60 = רק נשיקות צנועות מותרות. הליבוש צנוע. אין אלימות גרפית. אין ניבול פה. אין הומוסקסואלים. לסרטים תמיד היה סוף טוב.
שנות ה-70: נשיקות צרפתיות מותרות. חלק מהנשים לובשות מכנסיים. אין ניבול פה. אין אלימות גרפית. אין הומוסקסואלים. הסוף תמיד טוב.
שנות ה-80: יש סקס גרפי מסוים. רוב הנשים לובשות מכנסיים. ניבול פה מוגבל. שימוש מוגבל של סמים. אלימות מסוימת. דיבורים על הומואים. חלק מהסרטים עם סוף טוב וחלק לא.
שנות ה-90: סקס גרפי מתחיל להופיע. חלק מהנשים מתנהגות כמו גברים. ניבול פה ברוב הסרטים. שימוש בסמים כבר נורמה. אלימות ברוב הסרטים. הומובקסואליות מתחילה להופיע. הרבה סרטים עם סוף לא טוב ולא משביע.

שנות ה-2000: סקס גרפי ברוב הסרטים ניהיה "זול". נשים משחקות בתפקידים של גברים. ניבול פה מוכרח להיות. הומואים בכל מקום. רוב הסרטים עם סוף לא טוב.
שנות 2010: רוב הסרטים עם דגש על סקס. לא בטוח מי גבר ומי אשה (המראה יכול להטעות). ניבולי פה בהילוך גבוה. סמים מוצגים כדבר מובן מעליו. הומוסקסואליות בכול מקום ומעודדת. סיומים לא ברורים ומוזרים.
שנות 2020 (העתיד): משהוא יכול להגיד??? רברס מאבולוציה, הקופים ללא מעצורים ישחקו בסרטים?
לא, זה לא יקרה. לאומת זאת אני מאמין שלהוליווד יש אגנדה: זה להרוס כל הצניות, המורליות והיושר בבני אדם!

בספרים הקדושים של היהודים כתוב, שכמו שישראל נחשבת לארץ הכי הקדושה בעולם, קליפוניה נחשבת לארץ הכי לא קדושה והמושחתת בעולם. היא מנוהלת ע"י יהודים הכי מושחתים בעולם. בעולם ההוא הכסף הוא האלוהים לחלוטין והאנשים שם עושים בהחלט הכל כדי להשיגו, אין מעצורים. זה מרכז העולם לפדופיליה, פורנוגרפיה, וסמים. עם יש לך כסף, אתה יכול להשיג הכל.

הורים, אם נשאר לכם טיפת שכל בראש, אל תתנו לילדים שלכם לגדול על פרופגנדה הכי גדולה של עובדי אלילים שפועלים להוריד את העולם לזנות מוחלטת.

    = עץ קדושה (אליל).Hollywood השם אומר את הכל:

הבלוג שלי באנגלית: Pure Wisdom




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום