הסיפור איך גיליתי שאלוהים הוא אמת.




עם בת שלי-מיכל

מתי גיליתי ש אלוהים הוא אמת?


זה היה תהליך שלקח לי 20 שנה.

כשנסעתי לאמריקה בגיל 24, לא הבנתי את אלוהים ולא היה לי מושג שעם ישראל הוא עם מיוחד.
באותם הימים היו 2 סידרות טלוויזיה שהיו חביבות עלי: “באגס באני” ו “סטאר טרק- משא בין כוכבים”. לתדהמתי במיקרה גיליתי שהיוצרים של שניהם היו יהודים. בסרט המצויר גם הציורים היו ע”י הצייר היהודי (באותם הימים היו מציירים כל תנוע ביד), הקול של באגס היה ע”י יהודי וגם המוזיקה של הסדרה היה ע”י מוזיקאי יהודי. גיליתי שבסרט “משא בין כוכבים” היוצר היה יהודי, השחקנים הראשיים היו יהודים וכו’. התחלתי לבדוק על עוד סרטים ומופעים בעולם הבידור וגיליתי שהיהודים תמיד היו בראש.

לתדהמתי גיליתי בהמשך שבכל מקום שעבדתי, בעל הבית, או המנהל, או שניהם היו יהודים. אפילו אם היה בעל העסק גוי, הוא/היא תמיד העדיפו מנהל יהודי.

הייתי סקרן. לאט לאט התחלתי לבדוק הלאה. בדקתי בתחום המוזיקה, הרפואה, המדע, וכו’. אותה תופעה חזרה על עצמה. היהודים תמיד היו בראש של הכל או מאחורי הקלעים של הכל, מושכים חוטים! גיליתי שאפילו בפשע הגדול, ואפילו מאחורי המאפייה האיטלקית, היו יהודים!

האם אתם מבינים כמה שזה בלתי אפשרי מבחינה מדעית וסטטיסטית? כל עם ישראל כולו הוא 0.05 אחוז של האוכלוסייה העולמית! זאת אומרת שעל כל יהודי אחד יש בעולם אלפי גויים.

אז מה הוא הסיכוי של מקריות? “אפס” גמור.

אמרתי עצמי: עם ישראל אמת, אלוהים אמת, תורה אמת, משיח אמת. מיד ללא דיחוי חזרתי בתשובה והתחלתי ללמוד על יהדות ולקיים מצוות שבספר תורה. תוך שנתיים לאחר מכן חזרתי לארץ ישראל כי הבנתי שמשהו גדול עומד לקרות והיה חשוב מאוד שאני אהיה בארץ שלי.

בגלל זה אני כלל לא פוחד מנגיף-הקורונה. אני חי בשקט ושלווה עם המשפחה ויודע ללא צל של ספק שאלוהים מלמעלה שומר עלינו. אין לי שליטה על מה שיהיה או לא יהיה. לאומת זאת אני יודע שכל מה שקורה הוא לטובת עם ישראל [בגדול].

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום