איך אחד נהיה שמאלני ולמה אין דתיים שמאלנים?





איך אחד נהיה שמאלני ומה ההבדלים העיקריים בין ימין לשמאל.


מאת דוד צפניה

התהליך לוקח 3-4 דורות.
זה מתחיל כשמשפחה מגדלת ילדים בלי אמונה באלוהים. לאנשים האלו אין מושג שרב החוקים הבסיסיים ההומניטריים ורב החוקים של בתי המשפט בעולם מגיע מתורה ויהדות. בשלב זה מלמדים את הילדים שהתורה והדת הם הבל הבלים והמצאה של אנשים שרוצים לשלוט על אנשים אחרים. זה קורה בהדרגה. האנשים האלו מקבלים את "המדע" [שרובה השארות] בתור עובדה "חרוטה באבן".
אז הם מתחילים להביא חיות הביתה (כמו כלבים, חתולים, וכו'.). מאחר שילדים גדלים משחקים ויושבים עם החיות על הספה בסלון, הם מתחילים לחשוב מגיל צעיר מאוד שהחיה היא חלק מהמשפחה, ומיחסים לה חשיבות רבה.

בשלב מסוים תשומת לב של ההורים מתחלקת בין חיות לילדים והילדים מקבלים פחות תשומת לב ו פחות אהבה, כי מטבע הדברים החיות דורשות הרבה תשומת לב.



כשילדים האלו גדלים, הם מיד מביאים חיות לבית שלהם ומקדישים אליהם זמן רב. יש כאלו שמביאים מספר חיות. מאחר שההורים שלהם לא נתנו להם הרבה תשומת לב ואהבה בחיים [אלא בדיבורים], הם יחזירו "טובה תחת טובה" ויתנו להם פחות תשומת לב לעת הזקנה. בנוסף, האנשים האלו מאוד קשורים לאינטרנט, חדשות סרטים וכו'. כל המדיה הזאת משדרת אסונות, רציחות, בגידות, חדשות רעות וכו' [כי לדעתם זה מה שנמכר] ללא הרף. כל המידע השלילי הזה גורם לאנשים האלו להיות חשדנים מאוד בבני אדם ולא לבטוח באף אחד. בנוסף הם משדרים 24 שעות של פרסומות של דברים חומריים. הילדים גדלים מאוהבים בחפצים.
הילדים של הדור הזה יהיו עוד יותר חומרניים, קרירים ומרוחקים. הם יקרא לכלב "אח/אחות". הם יתנו לו מרבית תשומת לב שלהם. הם "ימכרו" את המשפחה שלהם בכסף (דברים חומרניים).


הילדים שלהם, הדור השלישי כבר יהיה הרבה יותר קרוב לחיות מאשר לאנשים. מאחר שהם לא יקבלו הרבה תשומת לב ואהבה ויהיו מופקרים לבייבי סיטר (אדם זר לרוב) ו לאנשים שונים, הם יהיו חשופים למעשים מגונים, תועבות, והרבה דברים רעים. הם יגדלו עם הרבה צלקות ורגשות בלבול. מאחר שהם לא יאמינו באלוהים ותורה, הם יתחילו לחשוב כל מיני דמיונות של כל מיני הבל הבלים. חלק מהם יתחיל להיות צמחוני כי לא יראה לו שזה הוגן לאכול בשר. חלק יתאהבו בעצים וכו'. הם ירדפו כל מיני תועבות וחומריות ללא הגבלה.
הילדים של הדור השלישי כבר ישנאו את הדתיים ואת אלוהים... הם לא יאמינו בארץ ישראל בתור מדינה של עם יהודי. למשל, מאחר ש הפלסטינים הם חלשים יותר ממדינת ישראל, הם ירצו לעזור להם...

לאנשים האלו הכל משתנה מרגע לרגע. אין להם בטחון עצמי בכלל. הנישואים שלהם לא מחזיקים. הרבה מהם לא מאמינים באהבה ונישואין ומביאים ילדים ללא נישואין. יש להם קשר רופף מאד עם ההורים והמשפחה. למעשה רובם מזניחים את ההורים לגמרי [במיוחד לעת זקנה].
מאחר שהם לא "מאמינים" בבן אדם ואלוהים, הם מסתמכים על בתי המשפט על כל דבר ותובעים אחד את השני.
הרבה מהם ישתמשו בכל מיני סמים, ולאט לאט יאבדו את צלם אנוש...

לאומת זאת הדתיים ואלו שיש להם אמונה אמתית שהעולם הזה הוא לא "מצוץ מאצבע" ושהוא מנוהל על ידי בורא שמחייה את העולם כל רגע ורגע, מקדישים את רב זמנם למשפחה וילדים. הם לא משקיעים זמן בחיות. הם מלמדים את הילדים את החוקים של הבורא מגיל הרך. לרובם אין אפילו שידורי טלוויזיה בבית. דור אחר דור הם מעבירים את האינפורמציה לילדים שלהם והלאה. הם מבינים שהחוקים שאלוהים נתן הינם נצחיים. אין להם "תאריך תפוגה" בגלל שהם "לא מתאימים" לעולם חסר מעצורים שלנו.

בקיצור הם דואגים לשמור את המשפחה שלהם מתועבות, תרבות גויים, חומרניות, וכו. כיום זה קשה מאוד.
לבסוף בגלל שלא נשארו הרבה אנשים עם אמונה אמתית בעולם, כיום ברב חלקי תבל התהליך השמאלני הינו מאוד מתקדם.
ישראל היא מדינה היחידה שזה עדיין לא בשלב המתקדם בגלל שהדתיים והחרדים הם החומה המגינה (רוב הדתיים בעולם הגוי הם לא דתיים בכלל לפי הסטנדרט היהודי. אצלם הכל משתנה כל הזמן עם האופנה כי לגויים אין עמוד שדרה או אמונה אמתית). הם החומה המגינה ובזכותם הבורא מגן ומקיים את מדינת ישראל.
זוהי תמונת מצב של העולם כיום.
בגלל הסיבות הנ"ל כל אדם שפוי שרוצה חיים ששווים לחיות ומעוניין להיות דוגמה טובה לעולם, צריך לבחור בימין הפוליטי.
השמאל הפוליטי הם אנשים אבודים או בדרך לאבדון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום