מלחמת גוג ומגוג מתחילה.. עכשיו









מלחמת גוג ומגוג כבר התחילה!

מאת: דוד צפניה

לפני שהמטוסים יוזנקו, הטנקים יניעו, ומשחתות ישוטו לכוון האויב, והגיהנום של המלחמה תפרוץ, התחילה המלחמה הפסיכולוגית בין מעצמת על (ארה"ב) ו בין מעצמת על לשעבר איראן (פרס).

טראמפ יודע היטב ש השמאל הפוליטי [שהוא כחצי מהאוכלוסייה] שונא את ארה"ב ולמה הוא מייצג. הם מעדיפים שהמדינה תיהרס ובמקומה תקום מדינה סוציאליסטית. הם כמו סרטן גדל בתוך המדינה. אין לו תמיכה טובה מ הקונגרס והסנאט.

איראן יודעת את העובדות האלו כי השמאל באמריקה מנהל דיאלוג איתו מאחורי הגב של טראמפ.

רוסיה דרוכה ו מתבוננת מהצד. הסינים שהם לא חברים של ארה"ב או הרוסים, מאוד זהירים לא להגיד דבר. הם יצטרפו למלחמה מאוחר יותר וילחמו על האינטרסים שלהם.

האירופאים שיבוא הרבה מוסלמים תחת עזרה הומניטרית רועדים מפחד. יש להם אויב בפנים. הגברים שלהם כבר מזמן לא גברים.

בישראל הערב רב (הלא יהודים) מרימים ראש. למרות שהרבה מהם טוענים שהם יהודים, הם מזמן איבדו את זה. אני מאריך שכיום כמעט 40 אחוז מהאוכלוסייה איבדו את היהדות. הם רוצים לקחת את השלטון על ישראל מין היהודים.

ההומואים ו הסוטים בעולם מרימים ראש. למרות שהם עדיין אחוז קטן של האוכלוסייה בעולם, הם מנסים להפיץ את המחלה באגרסיביות ובכל האמצעים. אל דאגה זה הכל היה מתוכנן מראש. זה טבע הדברים שהיוצר תכנן. הם מנסים להרוס את העולם אבל למעשה הם מזרזים את ההרס שלהם.

תחזיקו חזק. הדברים לא משתפרים מעכשיו… אנחנו נכנסים לתקופה הכי קשה שהייתה אי פעם לעם ישראל. עלייה לישראל תעלה לשיאים חדשים. הן מין היהודים שמרגישים שמשהו קורה ורוצים ללכת הביתה [לישראל], הן מצאצאי ערב-רב שאלוקים גזר עליהם גזר דין קשה בישראל בבוא העת.

אחרי הבחירות האלו בספטמבר 2019 יתגלה זה שהמאמינים קוראים "משיח" (מושג המתאר אדם שהוא שליח שאלוקים הבטיח למשה לפני הרבה הרבה שנים). מהתחלה הכוח שלו יהיה לא משמעותי, אבל כמו זרע קטן שלאט, לאט גודל והופך לעץ, כך הוא יגדל מלפני עיניכם. הוא המנהיג המיועד של כל כדור הארץ.


מגיעים הרגעים האחרונים של העולם הקיים. המצב דומה לאותו זמן שמשה רבנו ירד מהר סיני [לפני אלפי שנים] ובידיו 2 לוחות הברית. לתדהמתו הוא ראה מול עיניו שאחוז גדול של העם היו מעריצים ורוקדים סביב עגל הזהב ש ערב רב יזם. משה מיד זרק מידיו את לוחות הברית [שאלוקים נתן לו] וניפץ אותם. הוא צעק בכל כוחו, "מי בצד האלוקים, שיעמוד לידי"... צאצאי משפחת הלוי קפצו ראשונים והקיפו אותו [כדי להגן עליו]. הם שלפו חרבות ותקפו את אלו ש"עבדו" את עגל הזהב. הם לא ריחמו על אף אחד, אפילו אלו שהיו מן הקרובים שלהם. הם הרגו את כולם…

הגיע הזמן להחליט מיהו בצד של אלוקים… אחרת...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום