זמנים קשים לעם ישראל







האתגרים של עם ישראל

מאת: דוד צפניה


חוץ מהמלחמה בנגיף קורונה שמתפשט כמו אש בכל העולם, יש לנו אויב יותר מסוכן מבפנים.

זה השמאל הפוליטי. הם גדלו כמו סרטן ממאיר מבפנים. המטרה שלהם הוא למחוק את הזהות היהודית מארץ ישראל ולהפוך אותה למדינה של גויים. כרגע הם כ- 35% אבל עם מפלגות הגויים (ערבים ואחרים) יש להם רוב דמוקרטי.

זה לא הפעם הראשונה שזה קורה. זה קרה כמה פעמים בהיסטוריה של עם ישראל. איך זה יכול להיות? הרי אנחנו עלינו לארץ ישראל כדי לחיות כיהודים בארץ של יהודים.
 התהליך הוא די פשוט: תקראו דיברה מס. 2 של עשרת הדיברות שאלוהים נתן לנו בהר סיני:
"2. לֹא יִהְיֶה לְךָ אֱלֹהִים אֲחֵרִים עַל פָּנָי. לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל וְכָל תְּמוּנָה אֲשֶׁר בַּשָּׁמַיִם מִמַּעַל וַאֲשֶׁר בָּאָרֶץ מִתָּחַת וַאֲשֶׁר בַּמַּיִם מִתַּחַת לָאָרֶץ. לֹא תִשְׁתַּחֲוֶה לָהֶם וְלֹא תָעָבְדֵם - כִּי אָנֹכִי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֵל קַנָּא, פֹּקֵד עֲוֹן אָבֹת עַל בָּנִים עַל שִׁלֵּשִׁים וְעַל רִבֵּעִים לְשׂנְאָי, וְעֹשֶׂה חֶסֶד לַאֲלָפִים לְאֹהֲבַי וּלְשֹׁמְרֵי מִצְוֹתָי."

למעשה מה שהוא (אלוהים) אומר שאם אבא (זה אחריות של אבא) לא מלמד ומחנך את הילדים שלו על אלוהים (והחוקים שלו), אחרי 3-4 דורות הצאצאים שלו נהפכים ל-שונאי אלוהים ולכל מה שקשור אליו (למשל דתיים). הם יותר גרועים מהגוי, בגלל שלגוי הממוצע יש קצת אמונה.
 אתה לא יכול להסביר לשמאלני על אלוהים. הראיה שלו בחיים לא יכולה לקלוט את זה. הוא מושחת ע"י חומריות כל כך עמוקה שהוא פשוט לא יבין (יש מקרים נדירים אחרת).
 זה בהחלט מלחמה שלנו על הבית.
 השמאלנים לצערי לא מבינים את גורם "האלוהים". הם לא מבינים שמלך עולם כל יכול לא החזיר את בניו לארץ ישראל אחרי גלות של [מעל] 2000 שנה כדי שנמסור את המפתחות לידי השמאלנים והגויים. זה פשוט לא יקרה. אני 100% בטוח בזה.
 אני מאמין באמונה שלמה שאלוהים הביא את הנגיף הזה כדי לעשות תיקון. כדי להכריח אנשים לשנות כוון. עכשיו זה קשה לכולם, אבל כשהעשן יתפזר, הכל יתברר. כל מי שמאמין בלב שיש מלך לעולם הזה ומנסה כמיטב יכולתו (פחות או יותר) לבצע את מה שמוטל עליו ייצא מכל זה במצב טוב. אני לא יכול להגיד אותו דבר על הבוגדים מבפנים.
 יהודים טובים, תהיו חזקים. העזרה מגיעה בקרוב

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למה אני קיים בעולם?

תפילה של ראש השנה תש"פ

חמס יורה רקטות על הדרום